آریو رنگ

۰۹۱۲-۰۷۴۲۸۹۷

روکش اپوکسی خودتراز شونده (صیقلی) EP-1550

روکش اپوکسی خودتراز شونده (صیقلی) EP-1550

رنگ اپوکسی
EP-1550
EP-1550 یک پوشش دو جزیی بر پایه رزین اپوکسی و هاردنر سیکلوآلیفاتیک اصلاح شده می‌باشد. از ویژگی‌های بارز این روکش قابلیت اجرای سریع با سطحی یکدست و یکنواخت، چسبندگی خوب، مقاومت سایشی و مکانیکی مناسب و مقاومت عالی به مواد شیمیایی را نام برد.

اطلاعات فنی

فام:     سفید و الوان
درصد جامد حجمی:     99±1
درصد جامد وزنی:     99±1
دانسیته مخلوط:     1.6-1.7 کیلوگرم بر لیتر
نسبت اختلاط وزنی:     100 به 21
زمان ماندگاری:     6 ماه
ضخامت فیلم خشک:     730-830 میکرون
ضخامت فیلم تر:     750-850 میکرون
مکانیزم سخت شدن:     واکنش شیمیایی دو جزء

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید:

موارد کاربرد

از این روکش برای سطوحی که نیاز به پوشش سریع و فوری با قابلیت مقاومت سایش بالایی دارند چون پوشش سطوح سیمانی و بتنی، پارکینگ‌ها، بیمارستان‌ها، مدارس، آزمایشگاه‌ها، کارخانجات، انبارهای صنایع دارویی، غذایی، شیمیایی، نساجی می‌توان استفاده نمود.

روکش اپوکسی خودتراز شونده

روکش اپوکسی خودتراز شونده (صیقلی) EP-1550 نوعی پوشش کف است که روی سطوح سیمانی و بتنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کف پوش دارای دوام و ماندگاری بالایی است و شرایط نگهداری از آن نیز آسان است. یکی از ویژگی‌ها و مزیت‌های استفاده از روکش اپوکسی خود تراز شوندگی آن است. این مزیت امکان استفاده از آن را روی کف‌های ترک خورده و آسیب دیده و قدیمی فراهم می‌کند. بعد ازاتمام کار این روکش می‌تواند سطحی صاف و صیقلی را ایجاد کند.

معرفی روکش اپوکسی خودتراز شونده (صیقلی) EP-1550

روکش اپوکسی خودتراز شونده (صیقلی) EP-1550 یک پوشش دو جزئی است که از رزین اپوکسی و هاردنر یا سخت کننده اصلاح شده ساخته شده است. هاردنر این اپوکسی سیکلوآلیفاتیک می‌باشد و تنها از این هاردنر برای ترکیب می‌توان استفاده کرد. استفاده از هاردنرهای دیگر باعث افت کیفیت و عدم کارایی می‌شود. از این محصول می‌توان در فضاهای مختلف با سطح سیمانی و بتنی استفاده کرد.

مشخصات محصول

روکش اپوکسی خودتراز شونده  EP-1550 دو جزئی است و درصد جامد حجمی آن ۹۹٪ است. بعد از ترکیب با هاردنر قابلیت استفاده پیدا می‌کند و مکانیزم سخت شدن آن نیز بر اساس واکنش شیمیایی بین دو جزء اتفاق می‌افتد. یکی از ویژگی‌های استفاده از این پوشش، خودتراز شوندگی آن است و به این صورت سطحی کاملا صاف را ایجاد می‌کند.

این محصول رنگ اپوکسی دارای خاصیت آنتی باکتریال است و بدون درز بدون آن هم می‌تواند بر این امر بیفزاید و از این‌رودر مراکز درمانی قابل اجرا است. نحوه نگهداری و تمیز شوندگی روکش اپوکسی خودتراز شونده بسیار آسان است و نیاز به مراقبت خاصی ندارد.

چگالی این پوشش برابر ۱.۶ تا ۱.۷ کیلوگرم بر لیتر براورد شده است. ضخامت فیلم خشک برابر ۷۳۰ تا ۸۳۰ و ضخامت فیلم تر برابر ۷۵۰ تا ۸۵۰ می‌باشد. مکانیزم سخت شدن آن براساس واکنش شیمیایی بین دو جزء انجام می‌شود.

موارد استفاده

از روکش اپوکسی خودتراز شونده (صیقلی) EP-1550 می‌توان در کف فضاهای مختلف با پوشش سیمانی و بتنی استفاده کرد. از جمله فضاهای مورد استفاده می‌توان به پارکینگ‌ها، بیمارستان‌ها، مدارس، محیط های تجاری، ضاهای صنعتی، آزمایشگاه‌ها، کارخانجات، سالن‌های تولید، انبارها، نساجی و صنایع دارویی اشاره کرد.

نکات مهم پیرامون اجرا

ازاین کف پوش اپوکسی می‌توان روی سطح دارای درز استفاده کرد، اما اگر سطح ناهمواری زیادی داشته باشد بهتر است ابتدا سطح را صاف کرد. در زمان اجرا لازم است به ضخامت اجرا توجه شود. برای داشتن یک سطح صاف و تراز حداقل به دو میلیمتر ضخامت نیاز است. ضخامت بیشتر کیفیت کار را افزایش می‌دهد.قبل از شروع به کار سطح را تمیز کنید تا عاری از هرگونه آلاینده باشد. همچنین هنگام کار بهتر است فضا ایزوله باشد تا گرد و خاک وارد نشود. در صورت وجود پنجره بهتر است آنها را بسته نگه دارید.

نسبت اختلاط دو جز

همان طور که گفته شد روکش اپوکسی خودتراز شونده (صیقلی) EP-1550 دو جزئی است و لازم است رزین اپوکسی با سخت کننده یا هاردنر مخلوط شود. نسبت اختلاط این دو جزء برابر ۱۰۰ به ۲۱ است. به ازای هر ۱۰۰ واحد از رزین اپوکسی نیاز به ۲۱ واحد هاردنر سیکلوآلیفاتیک اصلاح شده می‌باشد.

ویژگی‌های روکش اپوکسی خودتراز شونده (صیقلی) EP-1550

  • بدون درز
  • ایجاد سطح صاف و تراز
  • امکان استفاده در سطوح قدیمی و آسیب دیده و ترک خورده
  • قابل استفاده روی سیمان و بتن
  • مقاومت بالا در برابر خراش و ضربه
  • مقاومت شیمیایی مناسب
  • مقاوم در برابر لغزش
  • تمیز شوندگی آسان
  • اجرای سریع و فوری
  • مقاومت در برابر سایش
  • دانسیته محصول برابر ۱.۶ کیلوگرم بر لیتر
  • زمان ماندگاری ۶ ماه
  • سخت شدن براساس واکنش شیمیایی بین دو جزء
  • درصد جامد حجمی ۹۹ ٪
  • چسبندگی خوب

نکات ایمنی هنگام کار

هنگام کار لازم است تمامی موارد ایمنی را رعایت کنید و محیط کاری امن را ایجاد کنید. هنگام کار استفاده از تجهیزات ایمنی الزامی است. تجهیزات ایمنی شامل دستکش مخصوص، کفش ایمنی، ماسک، کلاه و عینک محافظ می‌باشد. در فضای کار از ایجاد حرارت و شعله خودداری کنید. سیگار کشیدن در فضای کار هم ممنوع می‌باشد.

جمع بندی

روکش اپوکسی خودتراز شونده (صیقلی) EP-1550 یک محصول دو جزئی است و برای پوشش کف مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این محصول می‌توان روی سطوح سیمانی و بتنی استفاده کرد. وجود ترک و درز روی سطوح بلامانع است. این روکش با خاصیت خود تراز شوندگی خود سطحی کاملا یکدست را به شما تحویل می‌دهد.

ضخامت مورد استفاده بسیار مهم است و بهترین ضخامت بیشتر از ۲ میلیمتر است. از این محصول می‌توان در فضاهای صنعتی، تجاری، انبارها، پارکینگ‌ها، بیمارستان‌ها و مدارس استفاده کرد. اجرای کار اهمیت بالایی دارد و بر کیفیت نهایی اثر گذار است بنابراین لازم است از فراد حرفه‌ای در این زمینه استفاده شود.

جهت مشاوره با شماره تلفن 6159 710 - 0912 تماس بگیرید

روکش اپوکسی خودتراز شونده (صیقلی) EP-1550

تکنیکال شیت این محصول را دانلود کنید

جهت اطلاع از قیمت

تکنیکال شیت این محصول را دانلود کنید

دانلود فایل

شماره‌ تماس

آدرس دفتر مرکزی

تهران، اتوبان ستاری، باغ فیض، خیابان هجرت، نبش شقایق دهم، پلاک ۱۶، واحد ۳، کدپستی: ۱۴۷۳۷۳۶۴۱۵

آدرس کارخانه

اتوبان ساوه، بعد از پرندک، زرندیه، شهرک صنعتی زاویه